Ik ben extreem tevreden over deze kliniek!
Betül is een fantastische dame, enorm vriendelijk en oog voor detail. Ze laat je op je gemak voelen en je bent erg welkom.
Ze legt alles goed en begrijpelijk uit, denkt mee met jou en wat jij fijn vind.
De resultaten zijn geweldig. Ik merk echt een groot verschil na pas 1 behandeling!
Echt een aanrader 🙂